maanantai 4. marraskuuta 2013

Itse reijjittäminen!

Eilen päätin sitte, et HEI nyt mä oikeesti teen sen reijän! Noh sit mä tietty tein sen... Mut siis mä en ymmärrä sitä ku kaikki ain sanoo et se neula pitäin polttaa ja siel takan joku vitsin omena ja tällee tai jotain jäitä? Mut siis aika turhaa noi jutut.. Mä ainaski vaan desinfioin sitä monta kertaa! Mut siis ku tein niinku jo kolmannen ni tänään sain tietää mun luokkalaiselta et se oliki jo rustoo eikä korvalehtee.. et jos oisin pistäny sen väärää kohtaa ni oisin halvaantunu xd.. mua pelotti ihan sikan mut sit tärkeint kuitenki o eittei käyny mitään! Ainoo juttu mikä on ehk vähän... ni se et en oo kertonu mun äidille täst.. Mun pikkusisko huomas sen ni saarnasin sille jotain puoltuntii et se ei sais kertooXD Mut me kait aijotaan tehä tää myös Petulle perjantaina? Voidaan (EHKÄ) ottaa pari kuvia?? mutjoo eimulla muuta.. Mut hei menkää mielummi ottaa jonnekki tyylii timanttisii ku tehä ite jollai hakaneulal!(:

-Matti

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti